Salı, Nisan 23, 2013

Shine Bright Like A Doitsu.

Şimdi kafanda bir şey tasarlayıp blog açıyorsun ya, ee bunun devamı nasıl gelmeli?


Yani şimdi ben mesela bu bloğu Ocak ayında açmıştım o zaman ismi de konsepti de çok farklıydı ama şimdi kafamda yapmak istediğim çok farklı bir şey var.



İlk düşündüm ve dedim kısa web-comic hazırlayayım. Sonra gene düşündüm web-comicten fazlasını mı yapsam acaba, daha doğrusu yapabilir miyim? Web-comic hazırlasan ne üzerine hazırlayacaksın? kaç karakter olacak? Ciddi bir şeyler yapmak istesen konuyu nasıl seçeceksin? Yaklaşık bir haftadır bunları düşünüyorum. 



Mesela ana karakter nasıl olmalı? 



Ya da önce konuyu bulup ana karakteri ona göre mi düşünmeli? 



Üçüncü bir seçenek olarak şu olabilir; benim hazırlayacağım "şeyin" aşamalarını anlatan bir blog olur bu. 



Hiç olmadı çizdiğim fan artları koyarım, onlara yorum yapar kendi kendime gül gibi geçinip giderim.



Asıl problem ise, grafik tabletim. İki sene önce almıştım küçük bir tane. Bildiğin başlangıç tableti. Küçücük bir şey. Çoğu zaman zaten dokunmatik alandan çıktığımı fark edemiyorum hep "eee neden çizmiyo şimdi bu...? eeehhh..." dialoglarıyla can çekişiyorum. Yeni bir tane -hemen- alıp almama konusunda da biraz kararsızım. Bir süre daha onla idare edip, bloğu istediğim şekilde götürebilirsem yani bir tane alabilirim sanırım.



Elde çizdiğim zaman; üstünde photoshopla ne kadar oynarsam oynayayım gözüme çok kötü geliyor... Ben nasıl yapacağım bu blog işini? 



Ayrıca ne kadar tutorial izlesem, okusam, üstünde saatlerce çalışsam bile, renklendirme konusunda çok beceriksizim. Bu yüzden genel olarak çizeceklerim siyah-gri-beyaz tonlarında olacak sanırım. Senelerdir başarısız olduğum bir konuda belki bu blog sayesinde başarılı olurum kim bilir?



Diğer problemlerden biri ise; çoğu zaman çizdiğim şeyleri beğenmiyorum. Mesela dün bu bloğa koymak için küçük bir şey çizmiştim. Annem geldi; "bunu sen içmedin? Çok iyi olmuş." gibilerinden bir şey söyledi. Bloğa ilk koydum sonra içime sinmedi sildim.  ಥ‿ಥ  Fakat şu an aldığım bir kararla çöp adam bile çizsem buraya koymaya karar verdim. Yoksa bloğa koyacak bir şey bulamam gibi. ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ



Ben biraz araştırma yapayım, kitaplar okuyayım. Neyi nasıl yapabilirim azıcık daha düşüneyim. 



gibi şeyler hakkında yazacağım işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder