Salı, Haziran 25, 2013

This is Japanese Lunch Time Rush?..!

Çok uzun bir aradan sonra tekrar geri döndüm! Gerçi blogda yapacağımı söylediğim çizimlere daha başlamadım bile - ama döndüm. Aklımda bazı fikirler vardı ama 2 ay geçince hepsini unuttum.  (╯_╰)
Bu yazıyı da zaten ben hala buradayım demek için yazıyorum. 
Tekrar bloğuma bir çeki düzen verdim. Bu sefer aslında memnun kaldım bile diyebilirim.
 
Neyse şu sıralar deli gibi Kuroko no Basuke okuyorum. ✖‿✖  Şaka değil. 
Geçen sene biraz bakmıştım ama hoşuma gitmemişti. Geçenlerde bir arkadaşımla konuşuyorduk -kendisi tam bir kurobasu delisi- ona tekrar bir şans vermeyi düşündüğümden bahsettim aklıma girdi tabi. Geçen hafta 25 bölümü (bildiğin 1 sezon) bir günde izledim. Terli erkek görmekten hayata bakış açımın değiştiğini hiç çekinmeden söylebilirim. Σ(▼□▼メ)
Artık nasıl olduysa bu sefer izlerken acayip heyecanlandım. Özellikle o maçlar, ah o maçlar! 
İzlememiş kişilere tavsiye ederim. İlerde kurobasu ile ilgili daha fazla şeyler yazabilirim.

Yousen vs. Seirin maçını okuyordum arada bloğa bir şeyler yazayım dedim. Ona geri döneyim çok heyecanlı bi yerde bırakmıştım. çskdgfsjdgjsdgfasfjsdb.

 (♥ó㉨ò)ノ♡ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder