Çarşamba, Temmuz 17, 2013

Yorozuya Family ni Youkoso!

Neye niyet, neye kısmet diye boşuna dememiş birileri zamanında.

Daha önce bahsetmiştim okuyanlar biliyorlardır. Ben bu bloğu aslında Ocak ayında aklımda çok farklı düşüncelerle açmıştım. Sonra olmadı tabi o. Nisan ayı gibi, çizim yapar onları koyar kendi kendime vakit geçiririm diyerek blogta gene konsept değişikliğine gitmiştim. 

Şimdi çok farklı bir olaydan bahsediyorum.

Geçen hafta Burcu, bana mesaj attı. "Bir anime blog tur yapmak istiyoruz sen ne dersin?" diye. Benimde bu fikir hoşuma gitti tabi.

Böylece 5 kişilik Yorozuya Family'i kurmuş olduk. 

Her sezon yayınlanan animelerden en az üçünü seçip, bu animelerin final haftalarında turlar düzenleyeceğiz. Bu sezon için sırasıyla; Blood Lad, Free! ve Shingeki no Kyojin'i seçtik. 



Turlarda, anime yorumu dışında; seiyuu, OST, manga-mangaka, cosplay tarzı yorumlara da yer vereceğiz. Her sezon sonunda da çekilişlerle okuyucularımıza küçük hediyeler vereceğiz.

Malum animeler 3 ve 6 aylık zaman dilimlerinde yayınlandığı için 3 ay boyunca boş boş oturmayacağız. Grup olarak izlemeye karar verdiğimiz animelerin -OVA veya film de olabilir- incelemesini yapacağız. İlk tur olarak kendimize Psycho-Pass'i seçtik. 



Önümüzdeki hafta güzel bir tur + çekiliş ile açılışı yapıyoruz. Çekiliş için hazırladığımız şeyler o kadar güzel ki biz bile aramızda "gizli gizli katılsak mı ya skdjfgksjdgfksjd" diye tartıştık. 

Çekilişten haberdar olabilmek için tabi, twitter hesabımızı veya sağ taraftaki linkten facebook sayfamızı takip etmenizi tavsiye ederim. Hiç olmadı Burcu, Tuğçe, Samed, İlker veya benim blog sayfalarımızı takip edebilirsiniz. 

Evet sanırım, açılış yazısında yazmaya karar verdiğimiz her şeye değindim. 

Maksat eğlence olsun. 

Hadi bakalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder