Salı, Temmuz 16, 2013

*NOM NOM NOM*

Kurobasu Fever'ı atlattıktan sonra yeni ufuklara yelken açtım. 

Shingeki no Kyojin'i izledim. Zaten twitter olsun, tumblr olsun ufak tefek spoiler yemiştim ama çok uzun süre sonra - hadi klişelik yapayım FMA:Brotherhood'dan sonra- izleyip, heycanlandığım ilk seri. 

Tabi bi haftada güncele yetişince hızımı alamayıp bir günde 10 cilt mangasını da okudum. Mangası ile ilgili çoğu kişi "Lost'a bağladı mübarek cevaplanmayan soru dolu seri, bir yerden sonra sıkıyor." diyor. Doğru, cevaplanmayan sorularla dolu ama açıkcası ben okurken sıkılmadım.

An itibaren 47 bölüm bulunuyor. Ben 45. bölüme kadar hiç sıkılmadan okudum. Son iki bölümde aslında olan bir olay da yok. Sadece anlam veremediğiniz bir şeyler oluyor. Bekleyip göreceğiz.

Beni en şaşırtan olay ise, Titanlar bildiğin askeri gücün içinde kadrolaşmış. (・_・ヾ
Özellikle Colossal Titan ve Armored Titan. Ben aman aman diyeyim siz hayal etmeye çalışın. |−・;)

En garibime giden ise SnK'nin Live Action filmi çekilicekmiş. Yapma Hajime, yapma Tetsurou. Bi 50 yıl daha Godzilla ile dalga geçildiği gibi bu titanlarla dalga geçilmesin vazgeçin derim ben.

Ama bir oyun lazım. Çılgınlar gibi oyun yapmaya karar verdiğiniz günün haberini bekliyorum. 3D Maneuver Gear ile karakterimin damdan dama ceylan gibi sekmesini istiyorum. Armored Titan/Colossal Titan vs. benim karakterim olsun istiyorum. O kadar eminim ki damdan dama sekmekten Titanlar duvarı delmiş, şehre girmiş insanları yiyormuş, yok efendim takım arkadaşlarım ölüyormuş falan hiç umrumda olmaz benim. ksdjgfskjdgfksjdgfksdjg. Yapın bu oyunu, paraya para demezsiniz. 


SIE SIND DAS ESSEN UND WIR SIND DIE JAGER

böyle yani işte

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder