Pazartesi, Aralık 30, 2013

Bir Kitle İmha Silahı: Mamoru Miyano

Kendisinin konusunu ne zaman açılsa, şimdi aşağı yukarı yazacağım şeylere yakın şeyler söylerdim hep. En sonunda bir yere yazayım, dursun bir köşede ilerde gene konusu açılırsa lazım olur dedim.

Şimdi açıkcası nasıl ve ne yazacağımı pek bilmiyorum ama hadi bakalım.

Tanımayanlar için kısaca, çabucak tanıtayım: Mamoru Miyano 8 Haziran 1983'te Saitama'da doğmuş. Sektöre ilk adımını da 1992 yılında Kingdom Hearts'ın Playstaion 2 için olan versiyonu ile atmış. Sonra sadece ses sanatçılığı yetmez ben şarkı da söyleyeyim diyerek 2007'de de müzik dünyasına giriş yapmış.


9 yaşında attığı ilk adıma rağmen, sektöre ciddi bakmaya 2003'de başlıyor ve son 10 yıldır aktif bir şekilde kariyerine devam ediyor.

Sempatik ve şirin tavırlarıyla, sektörde kendine sağlam bir yer edinmesi çok zor olmuyor tabi. Yıllar boyunca hayran sayısını artıra artıra kendine sağlam bir yer kuruyor.

Buraya kadar her şey güzel.

Gelelim yazıyı yazma nedenime.

Ben Mamoru Miyano'nun Japonya'nın dünyayı ele geçirebilmek için yaratmış olduğu bir psikolojik kitle imha silahı olduğunu düşünüyorum. Hatsune Miku gibi.

Nedenlerimi açıklayayım.

Bir kere gerçek bir insanoğlunun her şekilde bu kadar sevimli olmasına imkan yok, öyle bir Tanrı da yok. Adamlar ince ince her ayrıntıyı düşünerek tasarlamışlar. Çok kolay tanınabilecek bir sesi olmasına rağmen, sesini çok iyi bir şekilde kullanabilmesini de zaten başka şekilde açıklayamazsınız.

Mamoru Miyano'yu kullanarak adamlar kızların gönüllerini feth ederek, akıllarını başlarından alıp önlerine çıkabilecek engel sayısını azaltmayı planlamışlar ki planları oldukça başarılı bir şekilde ilerlemeye devam ediyor. Şu ana kadar "başıma bir şey gelmeyecekse Mamoru Miyano'yu sevmiyorum" diyebilenini ben görmedim.

Göreni büyüleyecek şekilde tasarlamışlar. Sadece kızları değil, etkilediği erkeklerin sayısı da göz ardı edilemeyecek derecede.

Ve ne yazık ki Japonya'nın dünyayı ele geçirme planlarının önüne geçilemeyecek gibi görünüyor.

Tabii işin şakası bir yana, evlendiğinde hayranlarının eşine, nefret ve tehdit mesajları göndermiş olmaları, Mamoru Miyano'nun hayran kitlesinin ne derecede olduğu hakkında ufakta olsa insana bir fikir veriyordur.

Şimdi bu yazıyı neden yazdığıma gelirsek. Bir kaç ay önce kendisi "Passage" isimli bir albüm çıkarmıştı. Bende bu albümü ilk çıktığı gün indirip dinledim. Fena bir albüm değil açıkcası. Albümündeki "Identity" şarkısına da bir klip çekmiş. Klibi izlediğimde aklım başımdan gitti. Bir süre beynimi kullanamadım, dünyadan koptum resmen. Sonrasında da zaten düşündüğüm bu teorinin gerçek olduğuna kanaat getirdim. Katılırsınız, katılmazsınız size kalmış bir şey.

Günlük saçmalama kotamı da doldurduğuma göre, herkesin yeni yılını kutlayarak yılın son yazısını yayınlayabilirim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder