Cuma, Mart 07, 2014

Aria and some other staff.

aah, bugün bahsetmek istediğim birkaç konu var.

Birincisi, geçen hafta fark ettim ki, bloğuma girmek istediğimde link bloggerhelper diye bir siteye yönleniyor. Bazı kodları silmeye çalıştım ama beceremeyince, bütün layout tasarımını sıfırladım sonra tekrar yükledim. Tabii bu sırada, yorumlar falan hep gitti. Bu arada, blog tasarımım için Gizem'e teşekkür ederim. Daha önce, yazacaktım ama yazmayı hep unuttum. /üşendi.

İzleyici kısmıda uzun süredir hata veriyordu onu da düzelttim en sonunda. Bloğumla ne kadar ilgiliymişim ldkghdlfkghlsdkfh.

Neyse, sonra başlığı değiştirdim. Yalnız başlıktaki pembe "sugi" kelimesi her bilgisayarda farklı bir renkte görünüyor. Onun nedenini hala pek anlayamadım D: bu başlık daha bi hoşuma gitti nedense..

Evet, şimdi!

Ömer ile birlikte bir çeviri grubu kurduk. Şimdilik Kuroshitsuji ve Gangtsa. serilerini çeviyoruz. İsmimizi Aria olarak seçtik, sitemizde burada buyrun --> klik klik

kaaaç sene önce, gene kuroshitsuji'nin çevirisine bi başlayalım dediydik ama çeşitli nedenlerden dolayı yapamamıştık. O zamandan bu zamana seriyi kimsenin çevirmemesi bana oldukça ilginç geldi şahsen. Oldukça popüler de bir seri oysa... Önceliğimiz Kuroshitsuji olsa da, tek seriyle olmaz diyerek Gangsta. ve Koko ni Iru yo! serilerini de aldık.

öyle yani. destekleyin bizi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder