Pazar, Mayıs 11, 2014

Pupa | Yorozuya Family Blog Tur



Anime Adı: Pupa 
Bölüm Sayısı: 12 
Gösterim Tarihi: 10 Ocak 2014- 28 Mart 2014 
Tür: Fantastik, Korku, Shounen, Psikolojik 
Yazar: Sayaka Mogi  

"Ölüm" ve "hayatın" kardeşleri Utsutsu ve yume Hasagawa'nın birden bire kendilerini yapayalnız bulmalarının hikayesi. Bir gün, Yume gizemli kırmızı bir kelebek görür ve vücudu bir metamorfoz geçirerek, insanları yiyen bir canavara dönüşür. Utsusu, küçük kız kardeşini normale döndürmenin yollarını aramaya başlar."





Eveet, bir başka anime turunda gene birlikteyiz. Bu hafta biraz yoğun olduğum için benim yazım böyle gecikti biraz kusura bakmayın. (ι´Д`)ノ

Şimdi Pupa'ya ben ilk yayınlandığı hafta bakmıştım ve bu ne ya çok gereksiz diğerek izlemekten vazgeçmiştim. Turda çıkınca da ne yapalım diyerek izledim.

Bütün sezon bir 40 dakika falan sürüyor ama benim size tavsiyem bu seriyi izleyerek kırk dakikanızı harcamak yerine daha faydalı bir şey yapmanız.

Hayatımda izlediğim en saçma şeylerden biriydi.

O kadar saçmaydı ki nasıl anlatayım bilemiyorum. Küçük kız kardeş bildiğin canavara dönüşüyor, abi onu kurtarmaya çalışıyor falan. Canavara dönüşmüş işte kaçsana mal? Bir de seride oldukça garip ve gereksiz bir sansür var ne olduğunu anlayamıyorsunuz doğru düzgün.

Seride ensest desen var, bana kimse bunun aksini söyleyemez. Yani kız kardeşin abiyi yalamasını nasıl açıklarsınız? Saçma bir OP zaten seri dört dakika falan yaklaşık 2 dakika OP ve ED var, gereksizliğe gelir misiniz? ED de hafif ecchiye kaymışlar falan onun nedenini zaten hiç aklım almadı :D

Yaaani, uzun lafın kısası hiçbir şeye benzemeyen bir seri. İzlemeyin boşuna yazacak bir şey de yok zaten seri ile ilgili.

Yazık valla yazık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder