Çarşamba, Ekim 22, 2014

Zankyou no Terror - Cosplay | YF BLOG TUR

Anime: Zankyou no Terror

Bölüm Sayısı : 11

Yayın Tarihi: 11 Temmuz 2014 - 26 Eylül 2014

Tür: Psikolojik, Gerilim

"Alternatif bir dünyada günümüzde,  Tokyo'da internete video yükleyerek insanları tehdit eden iki terörist... Bilmeceleri çözemezler ise, binlerce insanın hayatından sorumlu olacak dedektifler...

Dünya, bu teröristlerin kim olduğunu merak ederken, yaşamamaları gereken iki çocuk, hayatlarını Dokuz ve On İki isimleriyle sürdürmeye zorlanmışlardır. "Sphinx" ismini verdikleri örgütleriyle, uyuyan insanlığın gözlerini açtırmaya kararlıdırlar."



Bu blog turu olmasaydı herhalde daha birkaç ay bu bloğa hiçbir şey yazmazdım gibime geliyor...
Neyse, işte Yorozuya Family olarak bomba gibi geri döndük efendim.

Şimdi ben Burcu ve Tuğçe'nin aksine seriyi oldukça beğendim. Bir kere Nine gibi karakterlere hastayım, derdim neyse. Ama mesela, serinin başında bizim oğlanlar liseye yazılıyorlar falan, sonra o liseye ne olduğu bildiğin arada kaynıyor lan.

Ayrıca, youtube üzerinden bilmeceler soran teröristler kavramı benim çok hoşuma gitti. Özellikle amaçlarının hiç kimseyi öldürmemek olması orataya çıktığında daha bir sevdim bizim ikiliyi.

Burcu ve Tuğçe'ye katıldığım bir nokta var, o da Lisa'nın serideki amaçsızlığı. Cidden o kız olmasaydı bence, olaylar çok daha farklı gelişebilir gibime geliyor.

Bizim ikilinin, asıl derdinin ne olduğunu tam olarak seride anlamak mümkün değil ve seri çok ben bitirmek istedim ve bitti modunda bitiyor. Çok merak ediyorsanız mangayı okuyun demişler bildiğin.

Ama sonunda üzülmedim değil.

Bence 2014 Yaz sezonu içinde izlemeye değecek serilerden biri. Eğer ne izlesem ne izlesem diyorsanız, bence kesin izleyin.

Şimdi ben bu sefer ilk kez cosplay'i aldım ki cosplay'den bildiğin hiçbir şey anlamam. O yüzden açtım worldcosplay.net'i ordan arattım seriyi çıkanlardan paylaşayayım dedim.


Nine: CoffeCocoa (Kamiya~)

Twelve: Cap Happy

mesela bunu beğendim gayet.














Nine: Luciel Yoo

Twelve: Riret

bu da hiç fena değil.









Twelve: Suhan

Lisa: SOM

bu da çok kötü değil ama bence Twelve'in peruğu hiç tarz değilsin.





gibi gibi.

Nozaki-kun'un turunda görüşmek üzere~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder