Pazartesi, Ekim 27, 2014

Gekkan Shoujo Nozaki-kun - OST | YF BLOG TUR

Anime: Gekkan Shoujo Nozaki-kun

Bölüm Sayısı: 12

Yayın Tarihi: 7 Temmuz 2014 - 22 Eylül 2014

Tür: Komedi, Romantik, Shoujo

Lise öğrencisi Chiyo Sakura, Umetarou Nozaki'den hoşlanmaktadır. Nozaki'ye hisslerini itiraf ettiğinde, Nozaki, Sakura'yı hayranı zanladerek imza verir. Sakura, Nozaki ile birlikte zaman geçirmek istediğini söylediğinde evine çağırıp, "çizimlerine yardımcı" olmasını ister.

Bunun üzerine Sakura, Nozaki'nin çok popüler shoujo mangakası Yumeno Sakiko olduğunu fark eder ve Nozaki'yle yakınlaşabilmek için asistanı olmayı kabul eder.

Nozaki'nin mangası üzerinde çalışırlarken, diğer okul arkadaşlarınin hayatlarından esinlenirler.




Nozaki-kun ile, bu sene başında Aria olarak seriyi çevirmeye karar verdiğimizde tanışmıştım. 4-kome bir seri olduğu için çok ısınamamıştım, bir de managadaki espirileri çevirmek biraz zor gelmişti... Animeye uyarlanacağını duyduğumda, bir de animesine şans vereyim dedim. Bence, yaz sezonundaki en bomba iki üç seriden biri Nozaki-kun'du.

İki insanın birbirini anlaması ne kadar zor olabilir sorusuna tepki olarak yapılmış bir seri düşünün. Klasik Shoujo serilerinin tam tersi. Beğendim ben bu seriyi ya. Her şeyiyle ayrı bir komedi bir seriydi.

Sakura'da resmen kendimi gördüm. Bazen de Mikoshiba'da. Kashima ve Seo karakterlerini biraz itici buldum. Ama bence, Sakura ve Nozaki dışındaki bütün ilişkilerde dişi tarafın daha ağırlıklı olması hoşuma gitti. Bence Nozaki'nin de Sakura'da gönlü var ama belki bir elli bölüm sonra görebiliriz.

Beynim durduğu için yazmak istediklerimin 10/1'ini bile yazamıyorum. Ama söylemem gerekirse, OP/EDleri de serinin ayrı bir güzel. Yazımı, OP ile bitiricem. Ben bu kadar zıpır biri olacağını düşnmemiştim. Hayat...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder